Skip to content

Om at komme tilbage

august 5, 2014

Så er sommerferien ovre, og jeg har endelig fået afspadseret mine mange indspadserede timer, som er akkumuleret over et par år, men som har været svære at komme af med. Jeg ved det er alt for længe jeg sidst har skrevet på bloggen, og travlhed er ligesom en undskyldning, der ikke rigtig virker.

I dag er anden dag tilbage på arbejde, og jeg synes det er lidt svært at komme i omdrejninger igen. Min sommerferie har været fantastisk og jeg har virkelig fået slappet af, så man burde vel tro, at jeg var fuld af energi og klar til at gå i gang med de projekter der ligger og venter, men det er som om der stadig er lidt feriesløvhed tilbage i kroppen, som ikke helt vil slippe. Jeg håber det snart gør det, for min to-do liste ligger og venter på mig, og det er ikke mange ting jeg når at sætte streg over på en dag.

Men det er vel også ok at være lidt langsom i optrækket en gang imellem. Især når der er så varmt, at blæseren kører på højeste niveau for bare at holde luften en smule i gang herinde på kontoret. Og så det hjælper det ikke på det, at der lige nu bliver printet evalueringer, regnskaber og dokumentation ud i stride strømme, så jeg kan få vores penge hjem fra Puppet Junior, som løb af stablen lige før sommerferien.

Om to måneder er der fernisering på min næste læringsudstilling, som er en udvidelse af Ordfabrikken, som var en stor succes sidste år. Nu bliver det til Alfabetfabrikken, og jeg er meget spændt på at se, hvordan den ender med at se ud. Jeg har fået flere med på vognen til at hjælpe mig, og jeg håber jeg kan få det samme udtryk på alle stationer, så det bliver en helhed når alle delkomponenterne sættes sammen.

Jeg vil tilbage til evalueringerne og heden.

Jeg skriver (måske) snart igen…

From → Uncategorized

Skriv en kommentar

Hvad synes du? Skriv en kommentar - det gør mig så glad!

