Skip to content

ORDFABRIKKEN

januar 29, 2014

Blev titlen på den kommende udstilling. Efter at have været lidt på standby er jeg ved at komme i gang igen, og det er så sandelig også på tide eftersom der er fernisering om halvanden uge – og der er nok at se til. Men jeg er ved godt mod og skal nok nå det.

Noget af det mange af dem der får lov til at kigge forbi er mest begejstrede for er de foldede bøger, og jeg har nu fået lagt dem op, så jeg kan se, hvor meget de faktisk fylder, og heldigvis er jeg ved at være der, så jeg kan begynde på noget andet.

Her er nogle af de bøger jeg selv er faldet for. Håber ungerne bliver lige så begejstrede som jeg er.

BilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBillede

From → Uncategorized

Skriv en kommentar

Hvad synes du? Skriv en kommentar - det gør mig så glad!

