Skip to content

Godt nytår

januar 13, 2014

Jeg er ikke den mest bloggende kulturformidler, men jeg er glad for der stadig er nogen der hænger på. 

GODT NYTÅR!

Jeg er nu også trådt ind i det nye år med meget fart på – gad vide om det nogen sinde stopper. Jeg er i fuld gang med at forberede den næste udstilling, som åbner til vinterferien. Jeg har endnu ikke fundet titlen på udstillingen hvilket frustrerer mig noget, da jeg så har lidt svært ved at sætte gang i PR processen med plakat osv, men det skal nok komme er jeg sikker på. Det går stille og roligt fremad, og jeg skal nok nå at blive færdig selvom jeg tager på en uges ferie på fredag, men jeg er ved godt mod. 

Så det var bare et lille pip herfra og lidt billeder, nu hvor jeg har fået taget mig sammen til at tage kameraet med på arbejde.

BilledeBilledeBilledeBillede

From → Uncategorized

Skriv en kommentar

Hvad synes du? Skriv en kommentar - det gør mig så glad!

