Skip to content

Bogfoldning

november 28, 2013

Mens min løntilskudder har haft travlt med at lave vores juleudstilling har jeg haft mere tid til at tænke over den næste udstilling. Det skulle have været en sanseudstilling, men den er blevet udskudt til efteråret, så nu må jeg igang igen. Denne gang har jeg kastet mig over de kasserede bøger og leget lidt med dem. Glæder mig til at få den næste udstilling på plads!

ImageImageImageImageImage

Det er ret nemt at folde bøger – det tager bare et stykke tid, men det er sjovt og giver nogle fine resultater.

From → Uncategorized

One Comment
  1. Heidi permalink

    Hej hvordan laver du hjertet det ville jeg rigtig gerne lære

Hvad synes du? Skriv en kommentar - det gør mig så glad!

